fredag 11 januari 2013

Snö.. igen!

Det känns så typiskt att när man väl har inhandlat kläder man ska träna i, även om jag än så länge bara är på stadiet där jag går raska promenader, så blir man otroligt besviken när snön åter ligger på marken och det inte slutar snöa. Träningskläderna är allt för kalla för att använda nu, så det blir att ta på sig vanliga kläder som är lite tjockare, en tjocktröja fast jag tänker ändå använda vindjackan. Min vinterjacka blir alldeles för varm och jag har ingen annan bra jacka, så bara jag pälsar på mig under så ska det nog gå bra. Än så länge så ska jag inte ge mig ut, har lite att fixa hemma och kila ner till affären. Sedan är det dags för min promenad som jag verkligen längtar efter, fast hade mer än gärna gått en längre runda idag, men mannen har ont i sin rygg av någon anledning så går inte längre för hans skull.

Nu ska jag fortsätta med lägenheten och sedan resten av sakerna för idag. När detta är färdigt och maten är lagad, då tar jag helg och tar det lugnt.

1 kommentar:

  1. Jag har redan tagit helg. Ligger raklång på soffan och läser ;-)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera