onsdag 2 januari 2013

Nu börjar planeringen.

Nu har vi bokat kyrka och med det är datum bestämt. I sommar gifter jag mig med min älskade fästman och jag kan ärligt talat säga att jag är lyckligare än någonsin.

Jag sa till mig själv och har sagt det till många, även honom innan vi träffades. Att jag tänker aldrig gifta mig, jag kände att det var inte jag. Nu står jag här, år 2013 och till sommaren kommer jag att gifta mig. Så det är verkligen konstigt vad saker kan förändras, speciellt när man hittar den som verkligen är the one.

Så nu börjar lite mer än ett halvårsplanering, sparande och fixande. Det blir ingen maffig grej, utan bara lite enkelt, men ändå lite udda. Fast det är klart, jag är udda och unik, så då kan ju inte bröllopet vara som det brukar. Det kommer inte vara mycket annorlunda, men lite i alla fall. Ni kommer fatta när ni väl får se det!

Kommer skriva om planeringen här, men kan inte avslöja allt för mycket, men ni kommer i alla fall få följa med på min resa till att bli fru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar