tisdag 22 januari 2013

Morgon promenad.

Tog hunden och trollungen i barnvagnen i morse och drog ut på en promenad. Tänkte att jag skulle gå en liten längre bit, trodde dock det skulle bli problem med både hund och barnvagn, men jag lyckades väldigt bra med det. En bit på vägen märker jag att jag bara har en bajspåse med mig så jag tänkte att skit också, det blir bara en kort promenad. Så jag vänder av åt ett annat håll för att i alla fall gå en liten bit till, då slår det mig att det finns så att man kan ta hundpåsar i parken. Så jag fortsätter gå och tar en sväng förbi där och tänker att jag kan snedda igenom parken och sedan hem så blir det lite längre. Men väl i parken traskar jag på och följer ån, sedan runt sjukhuset och hem. Det blev till slut en promenad på 50 minuter och jag hade gått 2,68km.

Riktigt skönt och i morgon har jag fickan full med påsar och då blir det en ännu längre promenad kan jag lovar, om det inte är kallare. Men absolut den bästa starten på dagen kan jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar