lördag 26 januari 2013

Slö morgon.

Nu sitter jag i vardagsrummet, med räd färg i håret och tittar på något radioprogram på svt 2. Tydligen är det P3 morgonpasset och en del saker som pratar om är rätt intressant. Jag har det mest på för att jag inte vill ha tystnad medan jag väntar på att få skölja ur håret. Snart ska jag packa det sista eftersom jag ska åka till mina föräldrar över natten, eftersom lilla trollungen ska vänja sig vid att vara där tills dom ska ha henne själv. Hon har inte varit där sedan hon var typ 1 månad. Så ska dit nu över natten och om två veckor ska jag dit över hela helgen, sedan nästa gång hon ska dit ska hon dit själv.

Nu ställde sig lilla trollungen emot sin gåstol och stor och drar i den så den rullar lite fram och tillbaka, lilla busungen. Mamma sitter med hjärtat i halsgropen minst sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar