torsdag 24 januari 2013

EFiT 24/1

06:57 är trollungen pigg och glad
08:11 kollade jag Bones och drack tea
10:09 bytte jag blöja på Zoe (missade en timme eftersom jag städade)
11:10 var Zoe busig
12:20 åt jag spenat, fiskpinnar och ägg till lunch
13:13 var vi på väg till öppna förskolan
14:19 var det fika
15:01 var Zoe fullt upptagen med att leka
16:20 var det massor med mys
17:16 åt jag middag som var nudlar, stekt paprika och rödlök, jalapeno
Sedan tog jag inte fler bilder eftersom det blev mest att vi låg och tittade på serier/filmer eftersom vi båda var rätt slöa. Men här är min dag i alla fall!

3 kommentarer:

  1. Kollar in din efit; så gött med en lugn dag! Söt liten Zoe :-)

    SvaraRadera
  2. Fick riktig flachback till den tiden jag arbetade på en öppen förskola med mamma-baby verksamhet!

    SvaraRadera
  3. Blev riktigt sugen på fiskpinnar med spenat.

    SvaraRadera