måndag 14 januari 2013

Mysig Måndag.

Idag kände jag mig tillräcklig pigg för att ge mig ut på en promenad. Så när söta lilla trollungen somnade skyndade jag mig att få på kläderna och dra ut. Gick den rundan som jag invigde mina kläder och skor, kan inte annat än säga att den är precis lagom just nu och när jag har en liten bit kvar känner jag lite benen. När jag gick kom jag på en runda jag kan gå för att göra den lite längre, om jag går runt sjön och sedan fortsätter den rundan jag gick idag så blir det runt 5km istället för 2.5 och det känns som en bra grej att utöka med när det blir lite bättre underlag än is och snö runt sjön.

Hur som helst så dalade stora vackra flingor det under hela promenaden så den var minst sagt mysig idag. Hade gärna gått lite längre eftersom det var så mysigt, men jag kände i benen att detta var precis lagom eftersom jag fortfarande känner mig lite hängig, men ändå vill ha luft och sedan vaknade dottern när jag stod i duschen så det blev precis lagom idag. Nu ska jag dricka en koppa tea, läsa lite bloggar och sedan mysa ner mig i sängen med fästmannen och dottern, är så otroligt gosig idag så det borde vara olagligt.

1 kommentar:

  1. Härlig promenad.
    Tycker absolut du ska testa stigarna i lönneberga. Låter mysigt! :-)

    SvaraRadera