torsdag 10 januari 2013

Inviga kläderna med promenad

Idag blir det att ta en runda i mina nya kläder, har kollat ut vart jag skulle kunna gå som är relativt långt, men utan risken att det finns så mycket is eftersom jag håller mig på vägarna. Så det känns skönt att ha målet att jag ska gå en viss runda, den ligger på 2.4 km så känns precis lagom.

Skulle ha gått igår, men kände mig rätt hängig och fästmannen var inte så sugen på att släppa ut mig, eftersom dottern hade en dag då hon sov mycket ville han utnyttja tiden så att vi fick tid för varandra. Men idag ska jag dra mig ut.

Däremot små snöar det ute så jag ska ta en lite tjockare tröja under vindjackan och inte bara linnet, eftersom jag är känslig för kyla och får ont i lederna känna det som en bra idé. Nu ska jag förbereda mig lite och ge mig ut så snart fästmannen känner sig redo att ta dottern, eller att hon somnar till så jag kan passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar