måndag 21 januari 2013

Tidig morgon.

Då var man uppe tidigt idag, eftersom fästmannen ska börja på praktik på sjukhuset som vaktmästare. Inte van att vara uppe vid denna tiden och magen reagerar direkt. Som tur är sover lilla trollungen så jag kan ta det lugnt och springa mellan datorn och toan om det behövs. Måste vänja mig vid att vakna vid denna tiden. Nu ska jag i alla fall vara själv fram till strax efter tolv och det känns väldigt lustigt och ovant. Han har varit hemma med mig hela dagarna i ett år ungefär och vi är så vana vid det. Men nu får jag känna på hur det är att vara helt ensam med dottern i några timmer, inte för att jag är orolig men verkligen något nytt. Nu ska jag njuta av att ha lite tid för mig själv och sedan är det lite i lägenheten som ska fixas, men godmorgon på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar