fredag 18 januari 2013

Paket.

Idag fick jag äntligen mina böcker i brevlådan. Har följt paketet på nätet och det har hela tiden stått att det är i Stockholm och ska sorteras, i två dagar. Så jag tänkte att jag får det efter helgen, så hämtar fästmannen posten och där är mitt paket. När jag öppnade kände jag sådan glädje, nu ska här läsas om löpning. Det ska planerar att ha som en stor del i mitt liv, det som jag vill syssla med för att vara aktiv. Så nu ska jag sätta och mig läsa och jag är nästa säker på att jag kommer att älska böckerna, för det jag smygläst av dom är absolut kanon!


Dessutom var jag ute med hunden på en liten mysig promenad i morse, han har varit hos mina föräldrar sedan förra tisdagen så kan inget annat än säga att det var skönt. Solen skiner och snön gnistrar, hade lätt kunnat gå en riktigt lång promenad. Kanske slänger på mig kläderna och gör det snart, för jag längtar ut i detta väder. Så underbart!


Nu när jag sitter här i vardagsrummet njuter jag av all sol som lyser in, jag har verkligen saknat allt detta ljus och det får en att känna så mycket mer energi. Jag hade kunnat ställa mig och hoppa av glädje över att solen är framme, men det är inget jag tänker göra. Dock njuter jag av allt detta vackra just nu och ska ta mig en kopp tea och njuta lite mer av detta underbara och med en av mina nya böcker i handen. Sedan tar jag nog hunden ut en liten sväng och sedan blir det en dusch. Sedan fortsätter fredagen med massor med mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar