tisdag 15 januari 2013

Fakta inför starten

Idag skickades mina böcker om löpning som jag hade beställt. Lite sega tycker jag allt dom är, men det kanske beror på att jag är så extremt sugen på att läsa böckerna. Jag vill få lite mer tips och känna ännu mer sug innan snön som åter kommit tillbaka försvinner igen. Jag vill springa, jag känner hur hela kroppen längtar och skriker efter det, men jag får hålla mig. För jag har bestämt att eftersom detta är nytt för mig vill jag börja på bar mark eftersom det känns bäst för mig. Dock hoppas jag att till nästa vinter kunna vara ute i detta vackra och mysiga väder och springa. Det återstår att det, men jag håller tummarna för det och nu sitter jag som på nålar och väntar på böckerna, hoppas dom kommer riktigt snart för jag är så sugen.

Måste dock läsa färdigt boken jag håller på med nu, men har inte alls många sidor kvar så jag hoppas hinna med nästan allt innan dom andra böckerna kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar