tisdag 29 januari 2013

Ännu en tisdag.

Då var det ännu en vardag och idag har jag i alla fall inte huvudvärk. Så idag ska jag försöka hinna med lite med och dessutom ska jag vandra bort till BVC för att väga och mäta Zoe, och så är det läkarundersökning med. Annars blir det mest att ta det lugnt idag också, ska försöka plocka det mesta så jag bara har det grövsta kvar i morgon.

Idag var det väldigt segt att ta sig upp ur sängen, har gärna sovit en halvtimme till. Fast när man väl kommit ur sängen och fått i sig en kopp tea är man fit for fight igen. Dock känner man att när snön håller på att smälta vill jag gärna bara ligga inne och vänta tills allt är borta, jag har slasket och den gråa tråkiga stämningen. Fast jag känner att snön kan väl ligga kvar till en bit in i Februari i alla fall, sedan försvinna och så kan det blir vår. Jag längtar rätt rejält till barmarken nu, jag vill börja springa!

Nu ska jag börja plocka lite och så skriver jag ett inlägg om hur det gick på BVC när jag kommer hem därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar