lördag 26 oktober 2013

Städdag.

Hann tyvärr inte städa allt klart igår som jag skulle, dels så är mitt knä ett stort problem plus att efter att ha plockat upp Zoes leksaker ett tag fick jag ont i ryggen. Men det mesta blev klart så idag ska jag göra klart det sista. Märkte dessutom att vår tv var lite dammig så försökte leta fram något spray som kunde vara gjort för att använda på den och hade faktiskt ett som är för fönster och diverse skärmar. Så nu är vår tv lika fin som när den var ny och våra fönster i vardagsrummet är jätte fina. Tänkte att när jag ändå hade sprayet framme kunde jag passa på att tvätta dom också eftersom dom var lite randiga av damm och det syns så väl när solen ligger på under förmiddagarna.

Sedan ska jag vika tvätt och fixa det allra sista så att man kan dammsuga och skura, sedan ska jag ta lördag igenom att laga jätte god potatisgratäng till oss och göra en sallad till. Till kvällen har jag köpt hem några öl till mannen och jag själv ska smutta lite på körsbärsvin eftersom jag blev överlycklig när jag såg att det fanns inte. Brukar alltid vara slut när jag vill ha det. Så det blir lite mys ikväll i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar