tisdag 8 oktober 2013

Sjukling gör pannkakor.

En sak som jag märkt nu under eftermiddagen med att jag inte mår bra och har feber är att jag fryser och svettas om varandra. Jag känner mig extremt hängig och trots att mannen säger att jag ser relativt pigg ut så märker han att så inte är fallet. Till det hela så är jag också extremt yr och det känns riktigt obehagligt eftersom man vill helst ligga ner då och nu är dottern hemma igen så det blir lite spring efter henne.

Till råga på allt detta så bestämde jag igår vad det skulle bli för mat idag och det var pannkakor. Extremt gott och väldigt sugen men inte på att laga det när jag helst bara vill sova bort resten av dagen eller i alla fall bara glo på serier och filmer med massor av koppar tea. Knappt jag orkar dricka tea för den delen, men jag försöker få mig eftersom jag i lördags fick känna på världens värsta huvudvärk eftersom jag inte klarade av att dricka tea eftersom jag hade en hemsk bakfylla (jag ska ALDRIG mer dricka)!!

Så idag försöker jag pilla i mig tea och för den delen även mat eftersom matlusten är ju på botten när man inte mår bra, fast jag vet att det är viktigt. Dagen har gått segt fram och jag är redan trött och redo för sängen och sova tills i morgon bitti och klockan är inte ens tre.

Så nu ska jag se till att få i mig en kopp tea till så att jag kanske börjar känna mig lite vettig och sedan ska jag börja med maten och jag kan inte lova att det kommer gå bra att laga pannkakor i det skick jag är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar