torsdag 24 oktober 2013

Godmorgon!

Är uppe riktigt tidigt eftersom att jag hade lyckats glömma att ta ur min cykelnyckel ur fickan på min höstjacka och hade lagt in den i en kartong i garderoben.. Så det var bara att börja leta fram den eftersom jag ska cykla med dottern till dagis idag. Tidigare i veckan har hon varit sjuk med riktigt hög feber, så ska bli skönt både för mig och för henne att hon kommer iväg idag.

Mannen och jag somnade igår runt halv ett eftersom vi båda hade svårt att komma till ro och han skojade precis innan vi somnade om att dom kanske ringde från jobbet nu på morgonen så han fick jobba med så lite sömn. Precis efter att min klocka ringt och jag börjat röra mig uppåt ringer hans mobil, så nu har min man stuckit iväg till jobbet och jag kommer vara ensam hemma en del av dagen. Känns riktigt skönt.

Fick besked från läkaren igår men jag skriver det i ett inlägg senare när jag är själv. Dottern sover visserligen just nu, men ska väcka henne om en halvtimme och tänkte hinna dricka en kopp tea och ta det lite lugnt innan dess med en film. Så återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar