lördag 17 november 2012

I don´t want to be like you

Ibland kollar på bilder av personer och känner att jag vill ha den stilen, jag vill vara lika vacker. Jag funderar nästan ibland på varför jag inte är så häftig, utan bara tråkig. När jag läser andras bloggar förundras jag över att många är så bra på att skriva, på att uttrycka sig. Funderar över vad jag kan göra bättre, skriva om för att vara intressantare.

Jag önskar ibland att jag var någon annan, någon som var mer intressant och hade häftigare stil. Vissa dagar tycker jag att jag är så förbannat tråkig att jag inte kan förstå att någon ens vill vara i närheten av mig, att jag ens sitter och skriver mina patetiska blogginlägg nästan varje dag.

Fast samtidigt vill jag inte vara någon annan, bara mig själv. Bara vara lite mer intressant och lite mer häftig. Ha ett mer intressant liv som är roligare att läsa om, lite fler bilder på mig att visa upp så att andra kan tycka att jag är bra och att jag är häftig. Men jag vill inte vara som någon annan, bara mig själv.

Det kan vara lite rörigt i mitt huvud ibland, eftersom jag har så mycket tankar och så mycket jag vill ändra på när det kommer till mig själv. Jag vill ha lite mer av mig, vara lite bättre. Fast samtidigt vill jag inte bli som alla andra, blandas ihop med alla och bara bli en sådan där cool och häftig människa som folk inspireras av. Jag vill vara lite extra, lite mer udda och speciell. Vill ha min egna stil både på bloggen, innehållet och hur jag ser ut. Fast det säger väl dom flesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar