onsdag 14 november 2012

En snygg jacka

En sak till som är jobbig med min sjukdom, det är att jag lätt hakar upp mig eller fastnar i något. Som exempel så köpte jag en riktigt snygg jacka igår på Family House, jag provade den innan jag köpte och den satt relativt bra. När jag kommer hem och provar ingen och ska röra armarna märker jag att den sitter lite för tajt. Så jag måste åka tillbaka och antingen byta den eller få pengarna tillbaka.

Jag ska självklart fråga om dom har en större storlek, men det verkade som dom inte hade det. Vilket är väldigt synd eftersom att jag är riktigt fäst vid denna jacka och är väldigt kräsen. Har ingen vinterjacka som jag kan ha i år och blev så glad när jag hittade denna. Har kollat igenom nätet och försökt hitta den någon annanstans, men det fungerar inte.

Det jobbigaste med detta är att jag känner att jag inte kommer kunna hitta någon annan jacka jag tycker tillräckligt mycket om innan det bli kallt. Vilket känns rätt frustrerande! Nu är jag fast vid denna jackan och vill inte ha någon annan (jag vet att det låter barnsligt, men är sådan). Så vi får se hur det går med detta.

Har även kollar igenom många sidor efter någon annan jacka jag skulle kunna tänka mig och inte hittat någon, dels för att jag jämför med denna jacka (den är verkligen skitsnygg) och sedan är dom som skulle fungera alldeles för dyra. Så det återstår helt enkelt att fortsätta leta och hoppas på att jag hittar något.

(bild kommer senare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar