söndag 10 februari 2013

Skriva mer om tankar.

Min kära fästman måste verkligen tycka jag är extra jobbig nu när han praktik. Eftersom jag är ifrån honom fem timmar varje dag så blir det mest att jag pratar med mig själv eller med Zoe. Såklart får jag inte speciellt många svar, så när han är hemma pladdrar jag på som bara den om tankar jag har och saker jag har kommit på som jag tycker är jätte smarta. Egentligen borde jag istället skriva ner det mesta här, för då kan andra läsa det och eftersom han läser min blogg får han ändå reda på det och jag slipper vara jobbig och tjatig..

Vet dock inte hur det blir med det, eftersom vissa tankar och idéer är inte ens värd att komma upp här. Vissa tankar är så små och vardagliga att dom kanske bara blir en mening långa och det är inte värt ett eget inlägg. Så jag får nog spara vissa saker till att bara ta upp med honom, men större saker kanske jag får börja skriva ner här istället. Det återstår att se hur jag gör, men skulle jag göra på det viset skulle det bli mer innehåll på denna bloggen och kanske mer av mina tankar skulle komma upp. Det kanske skulle bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar