lördag 16 februari 2013

God laktosfri yoghurt.

Måste bara tipsa om en av dom godaste yoghurts jag har ätit sedan jag fick börja äta laktosfritt. Valio eila har denna veckan släppt en ny yoghurt som finns i fyra olika smaker, men jag fann bara två av dom här i Vimmerby. Citron och blåbär var smakerna. Dom är fastare och krämigare än vanlig yoghurt.

Just nu äter jag den med blåbär och jag måste bara säga att den är så god och så krämig, tycker verkligen att ni ska testa den om ni hittar den. Jag har aldrig ätit en så god och krämig yoghurt, vill bara ha mer. Återkommer med hur citronen smakar när jag testat den också. Dessutom tycker jag absolut priset är lagom och det är så värt pengarna, där jag köpte dessa kostade dom 9:- och det är precis lagom för att man ska vilja köpa den så fort man får tag i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar