torsdag 2 januari 2014

Inrednings perfektion..

Håller på att inreda lite nytt här hemma, men det går lite långsamt eftersom ekonomin inte riktigt tillåter att man gör för stora projekt åt gången.. Jag har en idé om hur hallen och köket ska se ut, men det blir ju att börja med en sak åt gången. Som det känns nu är hallen i störts behov av att fixas till eftersom den är så avlång, trång och mörk. Jag har en bild i huvudet om hur den ska se ut, men eftersom att min ADD gör att jag måste ha det perfekt annars är det inte lönt så försöker jag hitta den perfekta byrån som är lagom hög så inte dottern når upp och kan riva ner allt, men den ska dessutom vara bred så att den dar upp det mesta av väggen och vi får plats med allt som ska vara där.

Hittills är problemet jag stött på är att om den är lagom bred är den för låg och är den lagom hög är den inte speciellt bred. Så jag har fastnat i att hitta en byrå som jag verkligen trivs med och vill ha. Faktiskt rätt jobbigt men ska ju investera på något som ska stå där i flera år och då måste det ju vara nästintill perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar