fredag 10 januari 2014

Dag 10 - Någonstans jag vill åka

Aruba! Det är ett ställe jag länge drömt om att åka till med min underbara man. Följde en blogg av en svensk tjej som bodde där, höll på med yoga och sådant. Tyvärr tappade jag bort den bloggen och har inte lyckats hitta den igen. Men att få läsa och se bilder ifrån någon som bodde på ön fick mig verkligen att älska den ön. Skulle jag välja första ställe att resa till skulle det faktiskt vara just det. Fast det kommer antagligen inte bli det första landet utanför Europa som jag reser till, eftersom att det är inte direkt det billigaste om man säger så. Fast jag har i alla fall bestämt att jag under min livstid ska åka dit med min man.

Alltså Aruba är inte bara en paradis ö i medelhavet, utan det är också hur vackert som helst där när man som jag älskar att fotografera och älskar naturen. Så jag är säker på att jag skulle stormtrivas där, skulle även ge mig och mannen en avslappnande semester där jag skulle älska att gå med honom på stranden när solen går ner och jag kan inte ens förklara hur underbart skulle vara att få åka dit.


Nu när jag kollade bilder ifrån det vackra landet hittade jag människan jag för kanske två år sedan läste blogg ifrån, det är de populära yoga tjejen Rachel Bråthen, som på instagram heter yoga_girl. Är så lycklig över att ha hittat henne igen, för hon gav mig verkligen mycket inspiration i livet. När jag sökte bilder på henne hittade jag nämligen hennes gamla bloggheader som faktiskt fick mig att förstå att det var hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar