lördag 4 januari 2014

Dag 4 - Berätta om din första kärlek

Min första kärlek hette Tobias och jag var tillsammans med honom 2005-2006, när jag var 12-13 år. Vi var tillsammans i 9 månader. Finns en hel del man kan berätta om tiden jag var tillsammans med honom, men det känns som att det skulle bli för mycket om jag drar upp allt som skulle vara intressant att veta om det. Men vårt förhållande började i alla fall genom att efter att ha tittat på en film så kysstes vi. Vi umgicks väldigt mycket och när vi inte gjorde det så sågs vi ändå eftersom jag att jag från början umgicks med hans syster. Det var rätt komplicerat att vara tillsammans med sin kompis bror eftersom att när man sågs i deras hem ville man ge varandra en kram eller puss och hon kunde bli rätt sur på det.

Förhållandet med Tobias var väldigt bra och det är en av få människor jag varit tillsammans med som faktiskt varit vettig och behandlat mig bra. Han var en väldigt gullig pojkvän och vi kom väldigt bra överens. Det gör vi fortfarande och igenom alla år har vi ändå fortsatt som vänner, även om man kan säga att det fanns en period då vi inte pratade med varandra. Det var strax efter att det hade tagit slut, det var för att jag ville ha tillbaka honom.

Hur som helst så var det i alla fall min första kärlek, mitt första riktiga förhållande och mitt nästa längsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar