söndag 19 januari 2014

Dag 19 - Ditt bästa minne

Det finns tre stycken minnen som är dom bästa och jag vill verkligen inte välja eftersom att alla är lika viktiga för mig, men det finns ett av dom som har lett till alla dom andra så jag får helt enkelt ta det.

Dagen då jag träffade min underbara man, den 2 Augusti 2010. Då reste jag till Eksjö för att träffa en människa jag hade pratat med i några veckor, som jag verkligen tyckte om. Men jag trodde aldrig att det skulle bli något mellan oss, utan att jag skulle stanna över en natt och sedan åka hem och inget mer. Jag åkte hit och blev kvar kan man väl säga, stannade i alla fall tre veckor hos den underbaraste killen som existerar på denna jord. Sedan var det inte mycket jag egentligen var hemma i Vimmerby, utan jag ville vara hos min prins hela tiden.

Så det är väl det allra bästa minnet jag har, för det ledde till världens underbaraste dotter föddes den 2 Juli 2012 och att vi blev ett gift par den 3 Augusti 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar