söndag 25 november 2012

Ointressanta saker.

Det händer inte så mycket om dagarna här hos lilla mig och familjen. Det mesta lunkar på som vanligt, vi är förkylda och mår allmänt kass. Lille trollungen har feber som går som en berg och dalbana, är gnällig och har svårt att sova på dagarna. Vi misstänker att det är små tänder på väg, så vi får trösta henne mycket för det verkar göra ont. Jag spenderar mycket av min vakna tid åt henne och sitter inte så mycket vid datorn längre så det blir lite tyst här.

Sitter och längtar efter julen mest, letar runt lite överallt efter julklappat och handlat in en del till diverse personer, det mesta är självklart till Zoe.

Igår var mina föräldrar, min syster och mormor här och det var väldigt mysigt. Vi var uppe på Retro (en second hand butik) och kollade runt lite eftersom dom plockat fram jul sakerna. På onsdag kommer mamma och mormor tillbaka med lite saker jag beställt från Cellbes via mormor och dom ska hjälpa mig sätte upp gardiner och julbelysning. Så jag tjuvstartar lite då, fast att jag skulle ha börjat först till helgen med det. Men vissa saker klarar jag inte av att göra själv.

Så det är rätt livlöst och tråkigt i bloggen eftersom jag inte har orken att sitta vid datorn och jag har noll grejer att skriva om. Lite tips kanske?

1 kommentar:

  1. Låter dock som du har det rätt härligt med pyntandet och julklapps letandet :) Kanske läsa en bok eller något och skriva om tankar ikring den eller något.. eller gör som jag, gå på stan och lyssna på andras liv haha

    SvaraRadera