lördag 13 oktober 2012

Så det så!

Ni som har svarat på inlägget jag skrev om det där med vänner och sagt att ni är mina vänner och så vidare. Klart att ni är mina vänner, det har jag inte sagt något om. Däremot så stod det om vänner här i Eksjö, det var det jag menade.

Dessutom har några nämnt det här om att jag ska hålla kontakten, jag försöker så gått det går men jag har en familj som faktiskt går före allt. Dessutom är det många gånger jag har försökt med allt för att hålla kontakten och den andra personen har inte lagt ner någon energi alls. Så det kan faktiskt inte vara så att bara jag försöker hålla kontakten uppe. För jag gör så gott jag kan, men jag kan faktiskt inte hålla upp en hel vänskap själv.

Så ni som har sagt att jag har vänner, så kan jag säga att jag har många vänner, men nu pratade jag om att ha vänner här i Eksjö. Som jag kan träffa när man har lite extra tid över, kanske bara gå ut på en promenad med eller något sådant. Inte dom som jag redan har, men som jag nästan aldrig träffar för att det inte riktigt finns tid och man måste planera mer.

1 kommentar:

  1. Then I know! Och jo, vi bor ju långt bort från varandra så kanske inte går att planera lika bra då. Men som jag skrev innan, så vore det verkligen kul att träffas snart någon gång igen, och jag kan säkert åka till er! :) // Kram Lollo

    SvaraRadera