torsdag 25 oktober 2012

Hjärncellerna svimmade

Inlägg 100 i min förra blogg var om min ADD och i denna bloggen är nästa inlägg nummer hundra. Så jag funderade på att skriva något bra inlägg, något som jag verkligen kan vara stolt över sedan. Fast mina hjärnceller sprang in i varandra och svimmade, så kommer inte på något alls. Jag vill att det verkligen ska vara bra, att jag ska känna det ända in i själen att detta är jag så j*vla nöjd över.

Men vad jag vill skriva om det vet jag inte, det blir inte ikväll jag skriver det. Utan får bli i morgon när jag har tid, tills dess får jag allt klura ut det. För det ska vara så jäkla bra att ni som läser det nästan ramlar av stolen, eller kanske inte. Tror inte jag kan skriva något så bra. Nog för att jag skriver bra, men jag kan inte skriva så bra att jag verkligen berör någon att ramla av stolen eller ut soffan eller vart man nu sitter.

Så nu återstår det att se om det inlägger lyckas komma fram under kvällen och morgondagen så att det blir nästintill perfekt. För det ska komma upp i morgon tycker jag, eftersom annars blir det lite för tyst här på bloggen, eftersom lördagen är upptagen med dop. Efter dopet ska min kära farmor följa med hem till oss och se hur vi har det, eftersom hon aldrig varit här. Träffar henne inte direkt ofta, utan sist var förra sommaren.

Så nu får det ligga lite spänning i luften över vad mitt lilla inlägg kommer att handla om. Skulle ni ha några tips eller önskemål så är det bara kommentera så tar jag med det i mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar