onsdag 3 oktober 2012

3 månader

Igår blev vår älskade Zoe hela 3 månader. Fast det känns som att hon vore minst 6 månader för det har hänt så mycket under så kort tid. Alla pratar hela tiden om att tiden går så fort och att man ska vara på bebistiden. Hörde folk säga det innan Zoe kom till världen och fortfarande. Men jag kan i ärlighetens namn säga att jag tycker det går lite väl långsamt ibland.

Det har hänt så mycket på dessa tre månader att det känns som att det kan bara inte vara så kort tid det har gått. Hon är så duktig att hon borde vara äldre. Det tycker även fästmannen som har vissa minnen av när hans son var liten. Så jag kan inte riktigt hålla med om att det går fort. Jag känner att jag har mycket tid att umgås med min dotter och jag känner att jag kommer få tillräckligt och mycket mer under tiden jag kommer vara hemma med henne. Så för mig gör det inget att det går så långsamt, möjligtvis bara att man längtar tills när vissa saker händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar