måndag 8 oktober 2012

Länkkärlek

Måste bara tipsa om en jätte fin blogg med många vackra inspirerande bilder. Har bara läst den ett kort tag, men fastnade direkt.

Malin skriver om sin vardag och om att hon väntar sitt första barn. Hon fotograferar otroligt vackra foton och det får mig att vilja ta min kamera lite oftare och ta kort på min vardag. Eftersom hon älskar hösten, tea och tända ljus precis som jag gör så känner jag igen mig i det hon skriver om nu när hösten är här. Älskar bloggen och läser varje inlägg med hela hjärtat.


4 kommentarer:

  1. Åååh tack så mycket söta du :D det värmer att läsa dina fina ord ^^ ♥

    SvaraRadera
  2. Sv; hehe jo har en massa tea sorter jag också ^^ men så har man ju favoriter som citron, jordgubb och Russian earl grey :)

    SvaraRadera
  3. Tyckte också om Malins blogg som tusan! Tack för tipset :)

    Har du ätit concerta förut? Eller är de första gången?
    Jag rider ut min ångest idag... äter som sagt inget och rulla med smällarna när de kommer. Idag är det musik som får ta hand om mig, och min gigantiska mjukisdjurs anka haha

    SvaraRadera