lördag 8 juni 2013

Det rusar fram.

Tiden rusar iväg och Zoe blir bara större och klokare för varje dag som går. Hon älskar att vara ute så mycket av tiden spenderas ute i det underbara vädret. Igår gick vi hela tre promenader och sammanlagt blev det nog runt 9km. Var riktigt öm i det högra benet igår men kändes otroligt bra och känner att jag börjar få in en vana att röra mig mer.

I alla fall, nu under sommaren kommer mycket av tiden spenderas ute och jag kommer njuta av denna sommaren massor. Eftersom jag större delen av förra endast kunde hålla mig utanför huset och inte gå någonstans. Det var ju för att lilla fröken Zoe ville ut tidigare än vad alla andra tyckte. Så fick inte anstränga mig från slutet av maj tills hon kom ut i början av juli, sedan när hon kommit till världen hade jag svårt att gå någon månad så hela sommaren förflöt och jag sätt hemma nästan hela tiden. Och jag badade inte en enda gång ute, så ni kan gissa vad jag kommer göra i sommar.. BADA!

Idag blir det kanske någon promenad under förmiddagen, får se om tiden finns eftersom jag har lite annat att göra. Sedan blir det att ta sig upp till vår gamla granne som håller på att flytta, för där är det studentmiddag för hennes yngsta son. Kanske tar mig en promenad ikväll istället för nu under förmiddagen, det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar