måndag 3 juni 2013

61 dagar kvar..

tills jag äntligen blir fru Kapstad. Tiden bara rinner iväg, men det mesta är redan klart. Jag har klänningen, buketten är beställd, Zoes kläder är klara, maten är bestämd och korten är på väg ut. Så nu är det bara några saker kvar och två månaders väntan kvar.

Eftersom tiden hittills har gått så fort kommer väl det sista att slöa sig fram. Fast det är en hel del som ska fixas och en hel del som händer dom närmaste veckorna, så förhoppningsvis går det riktigt fort dit. Jag längtar så att jag nästan vill dra dit min finaste älskling och göra det idag, det känns så långt kvar fast det inte är det.

Så nu är det bara att njuta av sommaren fram tills jag äntligen står framme vid altaret och säger JA(!) till min underbara vackra älskade prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar