lördag 29 juni 2013

Första kalaset..

Igår var svärföräldrarna över för att fira lilla Zoe, eller lilla och lilla, på tisdag blir min lilla bebis hela 1 år! Det är sjukt vad tiden går fort. I morgon kommer bilder från ett år tillbaka och nu, för det var då jag tog dom sista magbilderna och det var på natten där som mitt vatten gick och sedan var det bara lite smärta och vår underbara och efterlängtade dotter var här. Jag kan inte förstå att jag snart har varit mamma i ett helt år, att vår älskade underbara vackra dotter är så stor. Jag minns det som igår när hon för första gången låg i min famn, en perfekt liten dotter som jag älskade över allt annat och jag älskar henne bara mer nu, och för varje sekund som går.

Hur som helst så blev det tårta som jag fixat och eftersom vi har ett litet sommarbarn så är det klart det måste vara jordgubbar på och eftersom Zoe älskar det. Ena lagret var vaniljkräm och det andra var chokladpudding, det är så himla gott i tårta. Hon fick i alla fall tre böcker, ett par byxor och en tunika i storlek 92 eftersom det är vad vi har minst av och eftersom det känns bättre att få kläder som hon kommer använda längre fram.

Det var riktigt trevligt och denna gången var hon riktigt glad i sin farmor, som hon innan bara varit rädd för. Så det var riktigt roligt att se och hon börjar mer och mer att vilja vara hos dom och ta för sig när dom är här. Vilket glädjer mig mycket eftersom dom inte är här så ofta, även att dom bor lika nära som mina föräldrar. Fast huvudsaken är att hon uppskattar och visar att hon vill lära känna dom, så är det helt lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar