tisdag 11 juni 2013

God morgon världen!

Har varit vaken i snart en timme och är väl egentligen inte helt vaken än faktiskt. Haft öppet hela natten och det har inte varit någon värme så halsen gör ont och jag häller i mig tea för att det inte ska bli värre.

Idag har jag inget alls planerat, ska försöka dra mig ut på en promenad om jag inte känner mig helt död sedan. Känner mig inte helt frisk, så vi får se hur det ter sig.

I morgon ska jag till psykologen igen, ska se till att ta upp det här med min sociala fobi. Jag har en känsla av att jag antagligen lär fega ur eftersom det är jobbigt att prata om och sist jag tog upp det så tog hon mig inte seriöst. Så jag ska försöka att tvinga mig själv att ta upp det. Annars får jag skriva ner något bra och maila det till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar