onsdag 19 december 2012

Nu kör vi!

Jag pratade ju om att jag hade en träningsdvd på datorn i detta inlägg.. Skrev om att jag tänkt köpa skivor för att bränna ut den, igår var jag med min dator till affären där jag köpte den för att cdspelaren inte ville fungera, passade då på att fråga om dvdskivor. Detta är en annan affär än den jag frågade i förra gången och det var slut även här, så jag klickade mig in på cdon och letade fram träningsdvdn eftersom den var på rea och klickade hem den istället, så denna underbara träningsdvd med Jillian Michels är på väg hem till min brevlåda och när den anländer, då jävlar ska det tränas kan jag lova. Bort med det extra hullet på magen och borta med en trött och relativt orkeslösa kropp, nu ska jag träna upp mig och bli piggare och orka mer!

Ni kan ju gissa vem som längtar efter att få ett paket på posten, jag är verkligen så pepp på att få börja med detta. Då har jag någonting att göra inomhus om det är så att det av någon anledning inte känns motiverande eller ett dugg intressant att kliva utanför dörren mer än nödvändigt. Så jag sitter här och väntar och längtar som bara den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar