måndag 10 december 2012

Lufsar runt i vardagen

Jag skriver inte lika mycket längre och tycker ärligt talat att det är trist, men har lite annat för mig och har inte så mycket saker att skriva om. Livet lunkar på som vanligt, jag läser fortfarande boken om ADD och får mer och mer hjälp. Jag längtar till julen och njuter av den underbara vintern. Har börjat gå längre promenader med hunden varje förmiddag och jag älskar det, jag älskar att vara ute och röra på mig. Vill mer än bara gå, men det kommer snart.

Idag startar Musikhjälpen igen och jag är pepp på det så det heter duga, är det något under december månad förutom julen jag ser fram emot så är det just detta underbara och vettiga program, jag bara älskar det. Så ikväll när dom stängs in vet ni vart jag sitter, SOFFAN!

Annars är det bara allmänt mys som råder hemma hos denna kvinna med familj, jag bara njuter av allt just nu. Jag tar varje dag som den kommer, och sitter mest och läser bloggar på nätet eller är inne på Funbeat och kollar lite olika saker och peppar mig själv inför att skaffa mig ett hälsosammare liv och röra mer på mig.

Jag ska börja blogga ner, skriva mer vad som händer i mitt lilla liv, hur stor eller litet det än är. Men först ska jag ta mig en kopp tea, ta hunden och lufsa ut i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar