lördag 22 december 2012

December i bilder

Har varit lite dålig på att blogga den sista tiden eftersom det varit mycket inför jul. Så bjuder på lite blandade bilder jag tagit nu i December och hoppas ni kan njuta lite av att se hur mysigt jag har det. Kommer något inlägg innan vi åker till mina kära morföräldrar i morgon och sedan blir det tyst till den 27:de, så jag uppdaterar om min första jul som mamma och trollungens allra första jul.

Kvällspromenader under vintern är mysigt
Frost på träden, magiskt
Här kändes det som jag vandrade i ett vykort
Trollungen trött och gosar med smurfen
Mysa med pappa. (har blivit mer av detta under senaste tiden)
Skulle ha städat här, men dottern hade feber och var grinig. Så jag läste tidning!
Mys med älskade trollungen
Ännu mer mys
Zoe tycker om kameran, jag tycker om att mysa
Är vi lika?
Klädde granen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar