söndag 28 juli 2013

Det sista av sommaren.

Jag vet inte ens om det är några andra än mina vänner och min familj som läser min blogg. Men jag fortsätter skriva när det finns tid och inspiration ändå.

Den senaste tiden har det varit mycket att styra med. Hemmet ska skötas, dottern vill leka allt mer och jag njuter av det sista av sommaren. Den 8 augusti börjar lär skola in dottern på dagis och den 19 börjar jag skolan. Så jag njuter så mycket jag kan av den sista mammaledigheten och att få hela dagarna med dottern och den sista tiden utan att behöva bry sig om läxor och annat. Så jag lyssnar på ljudbok efter ljudbok i appen storytel och sysslar med allt det viktiga samtidigt och ibland ligger jag bara i soffan och njuter eller sitter ute på balkongen.

Dessutom tar jag sköna långa promenader när vädret tillåter och verkligen försöker göra det mesta av denna sommaren. Just idag är det tyvärr grått och regnigt, så jag njuter av livet inomhus. Och passar på att skriva lite här nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar