måndag 20 maj 2013

Inomhus.

Denna dagen har spenderats inomhus, eftersom det utanför fönstret öser ner. Har varit uppehåll några gånger, men inte så pass länge att det varit värt att gå ut. Har suttit en stund framför datorn och skrivit lite. Fått ihop en hel novell, för första gången på säkert två år. Känns riktigt bra att ha fått skriva av sig lite och att han fått tiden till att skriva en novell. Fyra sidor vart det bara, men det är tillräckligt för att jag ska känna mig stolt och tillfreds. Bakat bröd har jag också gjort, blev riktigt gott.

Annars är det bara en vanlig grå måndag med regn som flyter förbi, handla ska jag göra lite senare så jag kommer i alla fall att bege mig ut lite. Få lite frisk luft och fylla lungorna med. Nu ska jag krypa ner i sängen och vila mig lite tills dottern behagar att vakna. Hoppas ni har en bra start på veckan, jag har en lugn och slö dag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar