lördag 4 augusti 2012

En natts sömn.

Igår natt somnade trollungen vid halv 12 och sov ända till klockan 6 nu på morgonen, utan att vakna en enda gång för att äta. Snacka om att mamma och pappa är glada och utvilade. Sedan åt hon nu på morgonen och somnade om igen, så mamma hinner fixa lite här hemma och packa. För jag tar med mig lilla Zoe och åker hem till Vimmerby till hennes stolta mormor och morfar för en natt. Ska besöka min bästa väns grav eftersom jag inte är hemma på årsdagen om 3 veckor. Sedan ska jag med mamma förbi hennes väninnas grav son äntligen fått en sten, ska lägga blommor där med. Så ska jag förbi en kompis mamma med familj och hälsa på lite med lilla Zoe, så att dom får träffa henne.

Ska bli skönt att komma iväg lite, men kommer kännas konstigt att åka med Zoe men inte fästmannen.

1 kommentar: