fredag 31 augusti 2012

En lista!

Snodde en lista från Oprofessionell!

1. Vad är meningen med livet?Min underbara fästman och min fina dotter

2. Hur skulle du beskriva dig själv med fem ord?Blyg, galen, kreativ, mysig och omtänksam (stämmer det?)

3. Om du bara fick välja en maträtt att äta i resten av ditt liv, vilken?
vegetariska enchiladas

4. Är du lycklig?
Klart jag är lycklig. Jag har allt jag någonsin önskat mig och så mycket mer.

5. Vilket är ditt drömresemål?
Aruba

6. Har du någon oanad talang?
Jag är grym på att lagra låttexter, nästan löjligt bra. (snor hennes svar för det var klockrent på mig också)

7. Hur många barn vill du ha?
Tre stycken! om jag själv hade fått välja. (min fästman är inte riktigt på min sida när det gäller detta eftersom han har en sedan innan, så han får alltid ett mer)

8. Vilket råd skulle du ge dig själv som fjortonåring?
Sluta skada dig själv och sluta att leta efter kärleken, den kommer när den kommer. Fast var lika galen som du alltid är!

9. Är du romantisk?
Jag försöker så gott jag kan, men jag vet inte alltid om jag lyckas. Det får ni fråga min fästman.

10. Vad ska du äta ikväll?
Potatisgratäng och soyabullar (fästmannen får fläskkotlett)

11.Tror du på Gud?
Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar