onsdag 24 oktober 2012

You put the smile on my face

Christer och Zoe, två människor som har varsin oändligt stor plats i mitt hjärta. Det är dom som får varje dag att kännas så otroligt underbar och att jag vill le nästan varje sekund av min vakna tid. Dom gör så att allt grått inte känns lika grått, utan jag kan se det vackra även att löven har fallit och träden är nakna. Jag ser det vackra i nästan allt när dom är vid min sida. Hade inte kunnat önska mig en bättre familj, en helt underbar och fantastisk fästman och världen finaste och charmigaste dotter. För varje dag som går så älskar jag dom bara mer och mer.

Ord kan verkligen inte beskriva en sådan känsla, att få älska en annan människa så mycket, att få leva tillsammans med en så vacker själ. Det är mer än lycka, det är allt vackert som finns.

Att få vara mamma till en underbar liten dotter, se henne växa och formas till en egen liten människa. Se varje framsteg och se hur hon bara blir mer och mer fantastiskt. Veta att hon älskar mig tillbaka så mycket att det borde vara svårt att rymmas i en så liten kropp. Veta att hon alltid kommer älska mig, även om hon blir jobbig i tonåren. Jag kommer i alla fall älska henne, alltid, hur förbannad eller hur mycket hon än säger att hon hatar mig. Världen finaste, underbaraste och charmigaste lilla dotter.

1 kommentar:

  1. Så gullig du är <3 Jag känner likadant med min ängel <3

    SvaraRadera