fredag 19 oktober 2012

Äntligen bättre.

Då har man varit på psyk och pratat med en läkare och fått veta att från och med i morgon får jag börja med Concerta igen. Känns helt underbart! Mina värden var bra, förutom att mitt blodvärde och järnvärde var lite lågt, men det låg på gränsen till normalt. Han sa att det var ett normalt värde för en vegetarian så det var inget farligt.

Nästa vecka ska jag träffa min kontakt som jag kommer gå och prata hos och då ska hon kolla blodtryck och sådant igen och är allt normalt då med så ska jag höja dosen så att den blir så som jag hade innan. Dom vill nämligen få upp det till det som jag mådde bra av så snabbt som möjligt.

Så nu äntligen kanske jag kan få må lite bättre och slippa att det är så jobbigt när det gäller vissa saker i vardagen. Känner mig så glad idag så att inte ens det gråa vädret kan stoppa mig från att vilja hitta på allt möjligt. Ska nog ta och baka idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar