måndag 1 oktober 2012

3 månaders koll + spruta

Var med lilla Zoe på BVC idag för att kolla hennes längd och vikt, dessutom fick hon två sprutor som som små liven ska få när dom är tre månader. Det gjorde så ofantligt ont i mig när hon började gråta och som den känsliga människa jag är så började jag såklart också gråta. Det var inte jobbigt att se sprutorna, även att jag är livrädd för dessa saker. Utan det var att höra hur ont det gjorde för henne. Henne skrik och gråt ekar fortfarande i huvudet när jag tänker på det.

Under eftermiddagen var hon lite gnällig, men bara hon fick ligga på mig så somnade hon. Nu ligger hon i babygymmet och sover så sött på sidan. Älskade underbara unge, du lyser upp varje dag som min egna lilla sol.

Vikt: 6165gram
Längd: 63,5cm
Huvudomfång: 40,5cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar