onsdag 7 augusti 2013

Dagis

I morgon är den stora dagen för lilla Zoe, hon börjar nämligen skolas in på dagis. Det känns otroligt roligt för henne, eftersom jag i lördags såg hur mycket hon tyckte om att leka med sin syssling Neo som är 2 år. Så att hon får andra barn att leka med känns riktigt spännande, det ska bli roligt att se. Dock är fortfarande min ångest inför att lämna henne hos personer jag inte känner hemsk, även att den inte är som förut.

Jag är så van att gå hemma med henne hela dagarna och att allt som jag är van vid ska ändras skrämmer mig lite, det känns som att hela vardagen kommer att bli mer stressad med allt som ska göras varje dag.

Lämna på dagis, gå till skolan, studera, hämta på dagis, laga mat + allt som måste göras i hemmet. Kommer bli en helt ny vardag, men det är bara att bli van. För det är så mitt liv kommer att se ut framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar