fredag 19 april 2013

Jag lever!

Det har varit väldigt tyst i någon vecka och jag ber så mycket om ursäkt! Har inte riktigt haft tiden eller lusten att sitta vid datorn och skriva. Just nu vilar dottern och fästmannen hjälper sin son med något på hans dator, så jag snodde denna för att skriva lite. Har inte så mycket att säga just nu, men ska slänga in något inlägg i helgen som är lite mer intressant. Ville mer säga att jag existerar fortfarande och är fullt levande, men det har varit lite mycket som sagt.

Våren är på intåg och jag har bestämt mig för att spendera mer tid ute i det fina vädret, tyvärr har det varit rätt grått dom senaste dagarna. Men jag har kollat ut en runda i här i lilla Eksjö på exakt 8 km som jag ska traska runt någon dag i veckan som kommer för att se hur lång tid det tar, sedan utefter det ska jag gå den några gånger i veckan för att röra på mig ordentligt samt öka takten mer för varje gång jag går och i den mån jag orkar, så kanske jag snart springer den rundan. Hoppas att jag till sommaren i alla fall orkar jogga en hel del, för tror inte jag kommer så långt med löpningen även att jag vill och har motivationen, så verkar det som min kropp inte orkar utan vill ta det lugnt. Så jag hoppas i alla fall att komma igång med joggning så att jag till nästa vår kanske börjar springa på riktigt, det återstår att se. Men jag hoppas att jag redan i år kommer börja springa, men är inte helt säker på att kroppen orkar.

Hur som helst så hoppas jag ni har det bra i det fina vårvädret som tittar fram ibland och njuter av att det börjar bli varmare ute, jag njuter så mycket det bara går.





Tänkte också bara säga det att jag finns på Instagram för dom som vill följa mig där och se lite mer av vad som händer i mitt liv. Redhedgorgeous är mitt namn där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar