onsdag 4 juni 2014

Med doft av lupiner.

När jag skulle hämta dottern idag gick jag lite tidigare för att hinna förbi apoteket, men det gick ovanligt fort idag så jag gick även en sväng förbi Konsum och kollade lite och sedan förbi Soc för att lämna in papper. När jag kom ner till campingen där förskolan ligger var jag en halvtimme tidig, så jag bestämde mig för att jag hade tid att plocka lite lupiner som jag hade sett under morgonen där nere. Så jag traskade runt där och plockade en stor bukett med olika färger och ändå så vart jag för tidig till dagis. Men nu står den så vackert i vårt vardagsrum och där den står blir det lite känsla av när jag var liten hos mina morföräldrar, så jag känner lite gammaldags över det hela. Var tvungen att plåta massor för att få denna vackra stund på foto, för det blev så fint. Synd man inte får med den underbar doften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar