torsdag 12 april 2012

Ny blogg?

Jag känner att när jag blir mamma om ungefär 3 månader så vill jag inte längre ha kvar slanerdenjaveln som min bloggadress. Jag kommer nämligen att bli en helt ny person på sätt och vis, när jag blir mamma så blir jag även mamma med ADD, så jag kan kallas bokstavsmamma om det är så att någon skulle vilja dela in mig i en grupp. Så därför kommer detta sedan att bli min nya adress, men det är inte innan vår ängel har fått för sig att komma ut. Men jag skriver ändå ett första inlägg.

Tills dess att den lilla kommer ut, kommer jag inte skriva något här. Däremot kommer jag att redigera sidan så att när vår ängel kommer, så är det bara att göra en header och sedan köra vidare på denna bloggen så smidigt som möjligt. Så tills dess får ni läsa min andra blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar