onsdag 8 januari 2014

Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp

Herregud! Nu är jag rädd att bli tjatig eftersom jag många gånger innan har tagit upp hur jag ser på mig själv och min kropp, men det är klart att sedan jag sist skrev så har jag börjat tycka om min kropp bättre. Jag ÄLSKAR min höfter, eftersom jag har en timglaskropp så kan ni ju gissa hur mina höfter ser ut, det är faktiskt något jag är riktigt nöjd med. Sedan har jag faktiskt börjar tycka om min kropp mer och mer trots att jag fortfarande har kvar min lilla mage, fast den blir ju mindre och mindre ju mer tiden går så jag märker det och det duger för mig.

Dessutom har jag gått ner två storlekar i byxor och har nu en storlek som jag inte haft sedan jag var runt 14-15, så det gör ju det roligare att köpa kläder. Dessutom har jag insett att en viss sort klänning är grymt snygg på mig och framhäver min vackra kurviga kropp, ska försöka fixa en bild på den framöver..

Så för att summera vad jag tycker om min kropp kan jag glatt säga att jag har börjat älska den och trivs väldigt bra med den, jag har trots allt fött världens finaste dotter så den kommer aldrig se ut som innan och det vill jag inte heller. Min kvinnliga mamma kropp är VACKER(!!) precis som den är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar