måndag 6 januari 2014

Dag 6 - Min favoritplats

Förutom den vackra staden Eksjö som jag bor i så är det faktiskt Lönneberga hos mina morföräldrar som är min favoritplats. Jag älskar att vara där vilken tid på året det än är eftersom att det är så lugnt där och även om man bara är där över en natt så blir det som en välförtjänt semester. Man kan verkligen koppla av där och ta det lugnt, det är vackert där och man släpper allt som hemma är viktigt och tidkrävande. Jag lägger upp bilder på instagram därifrån, men blogg och internet får vara för ett tag. Det känns faktiskt riktigt skönt att man är ifrån internet ibland, hemma skulle jag såklart att välja att låta bli det. Tyvärr blir det lätt att när man blir uttråkad hemma så sätter man sig vid datorn och tittar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar