fredag 21 september 2012

Bloggtystnad..

Nu har jag inte varit här och skrivit trots att jag haft massor att skriva om. Det beror på att jag fästmannen och lillan har befunnit oss i Lönneberga, där vi inte har tillgång till internet, för att dom håller på att fixa rören i vårt badrum. Fast nu är vi tillbaka, dom har fortfarande jobb att göra, fast vi hoppas dom blir färdiga idag. Eller att dom i alla fall sätter i toaletten och låter oss använda duschen och så under helgen. Annars blir vi galna och vaktmästaren måste fixa någonstans vi kan duscha, känns inte så trevligt..

Men hur som helst har vi haft det bra där borta i skogen, förutom att min mage verkar bli sådär äckligt jobbig igen och jag känner mig begränsad. Jag hatar verkligen att min mage krånglar.. Visst har fått ett pulver av mormor som faktiskt fungerar, så länge det inte beror på att jag ätit något fel. Men jag måste ju ändå ta reda på vad felet är med min mage. Så nästa vecka ringer jag sjukhuset. Ska ta en hel besiktning av mig eftersom jag dessutom har ont i knäna och har haft problem med något som verkar vara reumatism, alltså ont som F*N när det blir kallt ute, sedan jag var liten. Så bäst att kolla upp allt samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar