tisdag 11 september 2012

Att fira dig.. utan dig!

Loggade nyss in på min hotmail för att kolla lite mail och när jag fick se startsidan blev jag sittande och bara stirrade på skärmen. Det högg till i bröstet och jag ville bara gråta. Där på skärmen stod det om dig, det stod om att det snart är din födelsedag och om jag ville skicka ett mail. Det kändes som att det vore så lätt och så skönt att få skicka iväg ett mail, men jag vet att jag inte får svar och jag vet att du aldrig kommer läsa det. För du finns inte längre.

Önskar så att jag hade fått chansen att fira din 20års dag, för du skulle ha blivit så gammal. Skulle ha kunnat gå till systemet och köpa något riktigt gott att dricka. Vi hade kunnat ta en kväll tillsammans och firat dig. Hur eller hur så kommer jag att fira din födelsedag, för min skull, för din skull och för vår skull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar