torsdag 28 mars 2013

Ännu en diagnos.

Har haft ont i bröstkorgen ett tag nu och idag fick jag ont och blev yr så ringde läkaren. Hon kollade mina blodvärden och det har dom inte gjort sedan innan jag fick jag börja med järntabletterna och dom var bättre än dom någonsin varit. Sedan kollade dom EKG och det visade bara att jag var helt frisk och allt var som det skulle. Däremot sa hon att jag har titzes syndrom, vilket har något med lederna i bröstkorgen att göra. Skriver mer om det när jag sitter vid datorn och inte mobilen.

Sedan har jag haft en tryckande känsla i huvudet och trodde det kunde vara migrän. Visade sig att det är musklerna i nacke och axlar som är lite för svaga. Så när jag lyfter tungt, speciellt att jag bär på Zoe så mycket så leder det till huvudvärk och för att det ska bli bättre måste jag styrketräna och träffa sjukgymnast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar